Minden, ami szívből és lélekből jön

Szívvel - Lélekkel

Szívvel - Lélekkel

Rózsaszirmok a naplómból

2021. május 15. - Sandroz

img_20210208_215805.jpgHálásan köszönöm az előző "Szövétnek" című blogbejegyzésem utáni megerősítő üzeneteket. Lelkemben éreztem, hogy meg kell osztanom és, hogy "MOST"..de azért őszintén megvallva, kicsit tartottam tőle, mert azért ez nem egy egyszerű tanúságtétel. Viszont elindított bennem egy új lendületet, aminek csodálatos fénye van már most is, de még csak fátyol mögött kell építgetnem. Addig is szeretném továbbra is a lelki-naplómból való szemezgetéssel Isten csodálatos munkáját dicsérni, és ily módon is tanúságot tenni az Ő végtelen Irgalmáról. 

Fogadjátok szeretettel: 

1996. 10. 14. hétfő - Mindent megköszönök Neked Uram!

Az Isten kezében, mint parányi homokszemek vagyunk. Elgondolom, hogy mint egy jó marék homokot tart minket, s feldobva a magasba, szabadságot /szabad akaratot/ ad nekünk. A szél némely homokszemet nagyon messze repít. Némelyek a sárba, valamelyek, pedig az ő ruhájára tapadnak. Aztán van pár szem, amely áldott kezén marad... Minden egyes szem homok, az Úrnak nagyon fontos, hiszen tervei vannak minden kis darabjával, amely egykor az Ő kezéből került ki. Egyformán fontosak számára mind. Habár értéktelennek tűnik "egy kicsiny ho­mokszem", de Ő meglátja bennünk a csillogást, a szépséget. Ő isteni szemével szemlél minket, s meglátja azt a drágakövet bennünk, amelyet emberi szemünk­kel fel sem foghatunk. Ő lehajol, és összegyűjtöget minden homokszemet. Külön-külön felszedegeti a sárból, a messzeségből visszahozza, és felemeli mindegyiket, mert újra egyesítve őket, egy csodálatos "várat" épít belőlük, amelynek Ő az Ura, alkotója, s összetartó ereje.

Uram! Gyűjts össze minket, alakíts minket, és építs a Te Szent akaratod sze­rint belőlünk olyan várat, amelynek Te vagy az egyetlen Ura. Jöjj Uram, és egyesíts minket, s add, hogy Veled egyesülhessünk a szeretetben, mivel nélküled, elmos minket az eső. Áldott Uram, Te örökké szilárd és erős vagy. Jöjj és légy a mi összetartó erőnk, a mi megszilárdító, összekötő kapcsunk. Légy a mi tár­sunk, hogy Veled egyé válva a kezed alatt készséges eszközökké válhassunk. Ámen.

1996.10.17. délután - A napokban, az egyik lelki-beszélgetéseink alkalmával, a Bölcsesség tanított bennünket áldott szavával. Valami ilyesmi szakadt ki belőlem : " Elménkkel, értelmünkkel lelkünket kell, hogy szol­gáljuk, /-erős kölcsönhatásban állnak egymással./ Ugyan így, a testnek is a lélek szolgálatában, az elme kontrollja alatt kell lennie. Mindenünkkel az Isten szolgálatára kell,hogy legyünk l"  Most kinyitva a Bossis Gabriella naplóját, megerősítést kaptam, s olvasva nagy örömöt adott az Úr a szívembe. "Testedet a lelked szolgálatára ren­deltem. Te pedig rendeld lelkedet az Én szolgálatomra!"

Köszönöm Uram. Oly sok megerősítést adsz, pedig Te tudod legjobban, hogy semmit sem érde­melnék. De Te még is úgy szeretsz....köszönöm,hogy megérezhetem szerete­ted. Köszönöm, hogy növeled bennem a szeretetet, hogy egyre jobban szerethes­selek, és legalább egy nagyon kicsit is,de vissza adhassam Neked -e gyönyö­rű szeretetteljes ölelést, amellyel elkényezteted gyermekedet. Add,hogy embertársaimon keresztül Téged tudjalak szeretni, és őket a Te szereteteddel. Segíts, Uram! Szeress velem,rajtam keresztül! áldott légy!

1996. 10.17. Este - Uram! Add meg a kegyelmet, hogy megpihenhessek a szíveden, szívedben. Halkítsd le hangomat, és a világ hangját bennem, és adj békét a szívemnek, -ott a Te Szíveden, hogy mindig úgy dobbanjon,  hogy összecsengjen a Tiéddel. Odaadom Neked elmém, minden gondolatom, akaratom, s ajkam, beszédem, hogy minden ami bennem van, és ami előjön belőlem, -a Te szándékod szerint való legyen! Vedd el őket, hogy Te rendelkezzél felettük, hogy soha se tudjalak megbántani viselkedésemmel, gondolataimmal, szavaimmal... Mindig EGY óhajtok Veled lenni, és irgalmas szereteted által, örökké megsemmisülni benned! Hála Neked! Imádlak! Köszönöm Uram! Ámen.

1996.10.19. - Ó Uram, látod oly semmi és senki vagyok, hogy még rendesen imádkozni sem tu­dok! Nem tudok úgy Hozzád szólni, hogy egész lényemmel Te rád figyeljek. Nem tudok úgy beszélgetni Veled, hogy kimondott szavaimban ott lüktessen a SZERETET! - De ha eljössz, és betöltöd ürességem, s elhalmozol irgalmas szereteteddel, akkor mindjárt olyan könnyű ismét szép szavakból a szeretet virágait csokorba szedve átnyújtani Neked... teljes szívem apró virágocskáival együtt. Bocsáss meg,hogy semmi vagyok Nélküled! Köszönöm,hogy semmi lehetek Nélküled! - Hisz így egész lényem beláthatja, hogy mily nagy szükségem van Rád! Oly jó reád támaszkodni, oly jó megfogni a kezed...oly jó érezni, hogy fogod a kezem! Imádlak, szeretlek én jó Istenem! Úgy vágyom rá, hogy egyre nőjön ez a szeretet bennem, amíg teljesen el nem veszik a szívem a Te hatalmas Szívedben. Áldott vagy Uram! Köszönöm! Ámen.

1996.10.21.hétfő - Csodálatos vagy én Uram! Olyan sok virágot illatoztatsz a mi kedvünkért, a mi lelkünkért. Én most mindezeket a virágokat csokorba szedve visszaadom Neked, arra a szándékra, hogy egyre több lélek nyerhesse el -e mennyei illat élvezetét. Felajánlok minden kegyelmet, minden szeretetet, amivel elhalmoztál engem. Felajánlom mindezt, és önmagamat teljesen odaadom, hogy Szűzanyánk Szeplőtelen Szívének szándékai szerint megmenekülhessenek a lelkek az örök kárhozattól... Ó, Uram, mentsd meg a lelkeket! Mindenemet odaadtam Uram, de ez is oly kevés, hiszen Semmi vagyok! Szabadságom, akaratom, emlékezésem, minden szívdobbanásom, az egész szívem, s mindazokat, akik a szívemben vannak szeretetem által, testem, lelkem...egész lényem…mind felajánlottam! Ó, Uram! Mindenem a Tiéd! Uram! Add, kegyesen, hogy Szűzanyánk Szeplőtelen Szívén keresztül egyesülhes­sek Jézusunk Szent és Fájdalmas Szívével, hogy a lelkek üdvösségéért mun­kálkodhassak, s a Szentlélek erejében szolgálhassalak! Add, jó Atyám, hogy Te érted, Neked, s Veled élhessek, és örökké dicsérhesselek életem minden pillanatában. Uram, ha küldeni akarsz, - kérlek, küldj! Ha használni óhajtasz, - itt vagyok! De tégy alkalmassá, hogy küldhess. Adj készséget, hogy meghalljam hívásaid. Ó, bocsásd rám drága kegyelmeidet, hogy hűen szolgálhassalak. Jöjj el Uram Jézus, és foglald le életem! Áldott légy! Köszönöm, hogy ezután már Te éled életem, hiszen a Tiéd vagyok, és Tiéd akarok lenni mindörökké! Ámen.

1996.11.16. - Hála Néked, Ó, Uram! Köszönöm, hogy áldott Anyukádat, Édesanyánkként adtad nekünk! Köszönjük édes jó Szűz Mária, hogy mint gyermekeidet kézen fogsz, és drága Fiadhoz vezetsz minket! Köszönjük, hogy áldott anyai öledben megpihenhetünk, és újult erővel indítasz útra minket. Vezess minket, hiszen Nálad van jó Anyám az igaz útnak a térképe, és a Szent Kapu kulcsai! Áldott légy jóságos Édesanyánk, szép Szűz Mária!     

1996.11.17. - Bossis Gabriella lelki naplójában olvastam: „Ugye szívesebben adnál ajándékot olyan gazdagnak, akiről tudod, hogy még többet kapsz majd tőle..? A te jó szíved azonban a szegénynek még szívesebben szeret adni… Én is szegény vagyok. Melengess! Vigasztalj! Tárd ki egészen házad ajtaját!”

Oly sok Uram, az az eszköz, amelyen keresztül csodálatos irgalmas szíved megnyilvánul és tanítasz általa bennünket… Ó, Uram, hogy összecsengenek a szavak azzal amit érzek…! Igen…Te erre hívsz engem! …Tudom ezt a Te irgalmadból… Add Uram, hogy egyre közelebb kerülhessek ahhoz a feltétel nélküli önátadáshoz, amit úgy óhajtasz. Növeld Uram kegyelmeddel bennem a készséget, és tisztíts meg minden szándékot a szívemben. Mindig, mindenkor, s mindenben a te dicsőséged nyilvánuljon meg, és had maradjak én semmi a háttérben! Téged lássanak Uram, és ne engem! Én csak egy kis pont szeretnék lenni a mondat végén, és a Te áldott szép szíveden szeretnék nyugodni, hogy mindig e szent irgalomba vetve élhessem az életem, s szüntelen bízhassak Benned! Ámen.   

1996.11.22. - Ó, Uram! Adj békességet nekünk! Igaz békét, amit csak Tebenned találhatunk meg! Fogd meg a kezünket, kérlek, Uram, és vonj minket szereteted izzó parazsába, hogy ott mi is lángra kapjunk és a szeretet által, amit e forrásból meríthetünk a kegyelem által, had építsük a békét, hogy egyek lehessünk Benned, és örömödre élhessünk! Uram! Köszönjük, hogy vezeted, irányítod az életünket! Hála Néked! Dicsőség az Atyának, a Fiúnak, és a Szentlélek Istennek most és mindörökké! Ámen.

1997. 04. 17. - Istenem! Köszönöm Neked a mai napot, s az egész életem! Múltamat, jelenem, jövőm a kezedbe helyezem! Ámen.

1997.06.25. reggel: Tegnap éjjel, mikor imáimat befejeztem elalvás előtt közvetlen elterelődött a gondolatom mindenféle világi dologra és eltávolodtam az Úrtól, s így aludtam el…nem vontam magam az Ő ölelő karjai közé, mint szerettem volna. Ezzel is megmutatta az Úr, hogy mily semmi vagyok…., hogy a választási lehetőségemet is milyen gyarlóan használom fel…

Ó, Uram, add, hogy Veled virraszthassak és mindig Veled legyek, hogy soha el ne szakadjak Tőled… Látod, még saját magam is akadály vagyok önmagamra nézve. Hogy Te kiteljesedhessél bennem Uram, most lélekben a Te Szent Keresztedre szegezem magam, a Te szögeiddel, mert semmivel sem akarok „közösségbe lenni”, ami nem Te vagy! Uram, add, hogy megtagadva önmagam Te feléd szárnyaljon lelkem, a szeretet szárnyain, a Szentlélek által. Áldott légy! Ámen.

1997.07.09. Felébredésemkor lelkemben ezeket a „szavakat” hallottam:

’Isten dicsőítésének egyik módja, ha szavaidat az Ő szavaihoz, gondolatodat az Ő gondolataihoz, tetteidet az Ő tetteihez igazítod, s szorosan az Ő lábnyomába lépsz!’

Ó, Uram! Segíts, hogy szívem a Te Szívedben pihenhessen és szorosan Hozzád simulva új alakot öltsön: felvegye a Te végtelen kiterjedésű Szívedet, annak behatárolhatatlan szeretetének örök kisugárzását, változatlan nagyságát és erejét! Ó, jöjj el Uram, és áraszd az emberiségre forró, tüzes leheleted, a te SZERETETED!! – Hogy minden ember lángra gyúlva a Te tüzeddel világítson és a te Szereteted sugározza Isten dicsőségére! Ámen.

1997.10. 06. - A haladni akaráshoz, és a haladáshoz is erőfeszítésekre van szükségünk. Csak is így érhetjük el célunkat: Az ÉLET TELJESSÉGÉT KRISZTUSBAN! S ha az utunk közben a szél nem korbácsolja fel a hullámokat, a vitorlánkba sem tud belekapaszkodni, s így egy helyben vesztegelve nem érhetjük el azokat a helyeket, ahol bőségesen akadna hal a kivetett hálónkba…  A sodrás máshová vihet minket , és még jobban eltávolodhatunk kívánt, (szeretett) Célunktól. De nem kell messze mennünk, ahhoz, hogy Jézus szavára mi is kivethetjük a hálónkat (Jn 21,6) Figyeljünk szavára, s így erőfeszítéseink, haladni akarásunk eredménye soha nem marad el! Ha ürességünktől és tehetetlen kudarcunktól, sikertelenségünktől elcsigázva a bennünk dúló vihar miatti fáradság, mint egy nehezék nyomja a lelkünket, valami furcsa mód ekkor tud legkönnyebben felemelkedni Istenhez a szívünk. Ilyenkor, nincstelenségünkben találjuk meg a legnagyobb gazdagságot: a vágyat, az éhséget, a szomjat Istenre. - Ez az alapja annak a bő halfogásnak, melyet Jézus ígér nekünk, hiszen ha szavai szerint cselekszünk, akkor - mint emberek halásza - éhségünk és szomjúságunk által más emberek éhségével, szomjával egyesülhetünk. Ezt a szeretetéhséget - melyet (mi már tudjuk) csak Isten képes csillapítani - próbáljuk az ő lelkükben is felébreszteni, hogy így az Úr szavára lelkeket emelhessünk ki a szeretet hálójával.

            Miután ezt leírtam, kinyitottam a Kis Terézke imafüzetem (a kilencedem második napjánál), és olvasni kezdtem: „Kis Teréz jól tudta: alázatos élet nélkül lehetetlen lelkeket menteni.”

Ó, köszönöm Neked Uram, hogy ily csodálatos összhangot adsz a lelkemnek, s az életem - a Te Jóságodból és Irgalmadból reám sugárzott kegyelmeid által - a Te Szent Akaratod szerint formálódik, s kicsi szívem egyre jobban átitatódik Veled… Kérlek, taníts engem, hogy az igaz alázat erényét megszerezhessem, s kegyelmed életre keljen gondolataimban, szavaimban és tetteimben. Jöjj éltető Szentlélek, és „kis” testvérem,  Kis Terézke lelkének „rózsaillatát” ontsad reám, hogy alázattal viselkedjek minden helyzetben, és az Ő közbenjárására ezt a kegyelmet mindörökre meg is őrizzem. Ámen.

Remélem, hogy e visszaemlékezéseim másoknak is építi a lelkét.. Adja az Úr! 

Isten kegyelméből: Rózsa Sándor (Sandroz)
 

Nézz be hozzám máskor is, hetente új tartalmakkal találkozhatsz.

Keress meg az InstagramonFacebokoon Egy Szív Egy Lélek néven megtalálsz. 

Látogasd meg a Gasztroblogomat is ( Chef Sandroz ), amit más tartalmakkal együtt a honlapomon keresztül könnyen elérsz. Kattints ide

*A blogokban szereplő fotók eredetije vagy saját készítésű, vagy a www.pixabay.hu oldalról származik A fotók és az írások, vagy azok részletei mindennemű felhasználása csak előzetes írásos engedéllyel és a forrás pontos megjelölésével lehetséges. A bejegyzések megosztása az eredeti bejegyzés linkjével lehetséges.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivvellelekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr1916560970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása