Minden, ami szívből és lélekből jön

Szívvel - Lélekkel

Szívvel - Lélekkel

Szent Család rózsafűzér

Názáreti Szent Család legyetek a mi családunk!

2022. október 10. - Sandroz

r.jpgA Szent Család rózsafűzér  a YouTube-on is elérhető ezen a linken : 

(25) Szent Család rózsafüzér - YouTube

A Szent Család rózsafüzér egy kegyelmi ajándék a mai ember számára, hogy másokért imádkozva beteljesíthesse feladatát. felajánlva mindazokért, akik még nem ismerték meg az Isten szeretetét.

Hagyományos rózsafűzéren imádkozva:

Nagy szemekre :

Miatyánk...,

Üdvözlégy Mária...,

Dicsőség.,

ó Jézusom bocsásd meg bűneinket, ments meg minket a pokol tűzétől, és vidd a Mennybe a lelkeket, különösen azokat, akik legjobban rászorulnak Irgalmadra!

Ó, Mária, eljött a te órád, csak egy szót szólj Isteni fiadnál és megmenekül az egész világ!

Szent József légy atyánk, védőnk, vezetőnk az örök boldogság felé!

Názáreti Szent Család legyetek a mi családunk!

A három alsó szemre: A Fatimai ima :

Istenem hiszek tebenned, remélek benned, bízok benned, szeretlek téged, imádlak téged! Bocsánatodért esedezem mindazokért, akik nem hisznek benned, nem remélnek benned, nem bíznak benned, nem szeretnek és nem imádnak téged! X3

A kis szemekre:

Jézus, Mária, Szent József újítsátok meg a szíveket! Mentsétek meg a lelkeket!

******************************************************************************************-

A Szent Család rózsafűzér története a kilencvenes évek közepén kezdődött. A keszthelyi kármelita templomban egy idős szerzeteshez jártam gyónni, lelkibeszélgetni. Sok féle kegyelmet kaptam és különösen erős volt a Szent Család iránti vonzalmam, és a velük kapcsolatos kegyelmek. Mátyás atyában ez elindított irányomba egy bizalmi viszonyt, és beszélt nekem egy szentéletű asszonyról, akit akkor már boldoggá, azóta szentté avattak.. Olaszországban megalapította a Názáreti gyerekotthonokat. Az a durva hogy pont erre volt indításom.. Egy almom volt Betleheni és a Názáreti gyerekotthonokról.. Es ez jó megerősítés volt.... Cerioli Szent Paula Erzsébet munkásságát, életét adta elém Mátyás atya, aki a Magyarországi tiszteletének elterjesztésére kapott megbízást. Segítettem neki ebben. Közben sorra jöttek a kegyelmek. Isten munkálkodott és én csak tettem, amire hívott.. Megszerveztem a keszthelyi Karitász csoportot, nagyon sok szép dolgot tettünk.. Gyermekétkeztetési támogatás, a családsegítő szolgálattal közösen sok krízishelyzetet oldottunk meg. Lett aztán alapítványunk is (Egy Szív Egy Lélek Alapítvány) .. Saját újságunk (Szívvel-Lélekkel) ami nagyon népszerű volt, 5-6 ezer példány, az ország számos településére postáztuk, és Keszthely és környékén terjesztettük. Közben nagy erőfeszítéseket tettünk azért, hogy a Betlehemi átmeneti otthon megvalósuljon, aztán majd a Názáreti otthon.. de szélmalomharc volt. Mivel közben olyan esetekkel szembesültünk, elkeseredésből kibéreltem egy lakást, amit 8 hónapon át fenntartva összesen 12 embernek tudtunk átmeneti szállást adni..(nem hivatalosan, mert sajnos ez csak egy kényszer megoldás volt és csak egy albérlet, de akiknek így segíteni tudtunk, nekik életmentő volt.) Sajnos az igazi Názáreti ház álom maradt, viszont miután az újságomban írtam az álomról az elképzelésekről, és még egy kereszt alakú épület tervét is mellékeltem, valahogy az ország másik felébe eljutva egy településen egy másik alapitvány valami hasonlót megvalósitott .. Végülis Isten görbe vonalakkal ír egyenesen. �❤️ De ez több mint tíz év után derült ki. viszont azóta is remélem, hátha... Amikor 2000 ben meghalt Mátyás atya, az írásait, és a Cerioli Szent Paula Erzsébet ereklyéjét a plébánosatya nekem adta megőrzésre. Azzal a mondattal, hogy amikor megvalósul az otthon, majd lesz egy kàpolnàja.. És kaptam egy Szent Család képet is, ami alá írtam ezt a fohászt: Jézus, Mária, Szent József újítsátok meg a szíveket, mentsétek meg a lelkeket. Aztán sokat mondogattam ezt a fohászt, és egy imádságos pillanatban tudtam, hogy rózsafüzér kell legyen. És jött is, hogy miként, és le is írtam. Azt kaptam, hogy azokért kell felajánlani, akik még nem ismerték meg az Isten szeretetét. Amikor erős hívásra, a Medjugorje-i zarándoklatokat szerveztem, az imalapokba beleszerkesztettem, így sok emberhez eljutott, hiszen 2000 márciusától 12 x szerveztem zarándoklatot. ❤️ Mindig az volt bennem, hogy ezzel a rózsafüzérrel lesz még dolgom, és most érett meg, hogy miként . Így most keresem a társakat, akik tudnak azonosulni e szándékkal, és vállalják a Szent Család rózsafűzér imádság rendszeres elmondását, mindazokért, akik nem ismerték meg Isten szeretetét. Ehhez segítségként készítettem ezt a videot. elérhetőség ; egyszivegylelek@gmail.com Várom azok jelentkezését, akik szeretnének közösséget alkotva imádkozni tenni, hogy Isten szeretetét minél több ember megtapasztalhassa!

Dicsőség az Úrnak!
Isten kegyelméből: Rózsa Sándor (Sandroz)

Nézz be hozzám máskor is.

Keress meg az InstagramonFacebokoon Egy Szív Egy Lélek néven megtalálsz. 

Látogasd meg a Gasztroblogomat is ( Chef Sandroz ), amit más tartalmakkal együtt a honlapomon keresztül könnyen elérsz. Kattints ide

*A blogokban szereplő fotók eredetije vagy saját készítésű, vagy a www.pixabay.hu oldalról származik A fotók és az írások, vagy azok részletei mindennemű felhasználása csak előzetes írásos engedéllyel és a forrás pontos megjelölésével lehetséges. A bejegyzések megosztása az eredeti bejegyzés linkjével lehetséges.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szivvellelekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr1217951330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása