Minden, ami szívből és lélekből jön

Szívvel - Lélekkel

Szívvel - Lélekkel

ELBESZÉLGETÉS A TESTEM SEJTJEIVEL

2023. április 17. - Sandroz

ELBESZÉLGETÉS A TESTEM SEJTJEIVEL - IMÁDSÁGOS ELMÉLKEDÉS GYÓGYULÁSÉRT


1681580205129.jpg

Isten kegyelméből kaptam egy gondolatot, aztán ahogy elkezdtem lejegyezni így jött ez az ajándék, ami sokkal nagyobb, mint amit felfoghatnánk... használjátok fel, hogy életetek legyen és mások számára is életet vigyetek!

Test lélek szellem. Itt a földi életben ez a három az, ami vagyunk.. és ennek a háromságnak az egységében készülünk fel arra az egyesülésre, amihez már nem szükséges a változás, mert eléri a tökéletes Egyet, amikor a lélek és a szellem már a teljességben élhet. Ahogy Jézus Krisztus mondta, hogy az Atya és én egyek vagyunk.. mi is Krisztus által részese lehetünk ennek a tökéletes egységnek. - Addig viszont meg kell tanulnunk harmóniában együtt élnünk a saját testünkkel. Ehhez viszont ki kell engesztelődnünk vele, és meg kell tanulnunk hálásnak lenni sejtjeinknek, akik alkotják testünket.

Elbeszélgetés a testem sejtjeivel
Krisztus által megváltott életre hivatott porhüvelyem. Drága testem, szeretlek.
Szeretlek benneteket minden sejtjeim, kik alkottok engem és kiket Alkotónk teremtett, hogy életem legyen.
Köszönöm az Életnek, hogy megszülettem és szüntelenül éltek haltok értem...
Köszönöm müködéseteket. Hálás vagyok mindannyiotoknak, hogy Isten rendelése szerint működtök, hogy része vagytok az életemnek és általatok életem teljes lehet.
Bízok bennetek. Bízok abban, hogy értem működtök, hogy általatok életem legyen.
- Köszönöm.
Szeretlek benneteket azzal a szeretettel, amit teremtő Atyánk belém oltott, és ahogy ti együtt működtök Istennel a Szeretettel, úgy én is igyekszem együtt működni veletek, hogy minden a javamra legyen. Ezért most bocsánatot kérek mindazért, amit ellenetek elkövettem, és kiengesztelődőm, és én is megbocsátok magamnak.
Köszönöm hogy vagytok, hogy nekem a legjobbat előteremtsétek, legyetek Isten által áldottak, hogy ezen áldás legyen rajtam is, és adjatok nekem megújulást, és teljes egészséget.
Köszönöm. Ámen
Mondd el, hallgasd meg akár naponta és gyógyulj Isten áldásával: 

Elnézést kérek, hogy mostanában nem posztoltam, de egy nagyobb terjedelmű írásba fogtam, ami leköti szabadidőmet, de ezentúl igyekszem itt is aktív lenni. Isten áldjon meg benneteket..  Kérem, és köszönöm imáitokat értem, és szolgálatom kiterjesztéséért... Hálás vagyok !

Keress meg az InstagramonFacebokoon Egy Szív Egy Lélek néven megtalálsz. 

Látogasd meg a Gasztroblogomat is ( Chef Sandroz ), amit más tartalmakkal együtt a honlapomon keresztül könnyen elérsz. Kattints ide

*A blogokban szereplő fotók eredetije vagy saját készítésű, vagy a www.pixabay.hu oldalról származik A fotók és az írások, vagy azok részletei mindennemű felhasználása csak előzetes írásos engedéllyel és a forrás pontos megjelölésével lehetséges. A bejegyzések megosztása az eredeti bejegyzés linkjével lehetséges.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivvellelekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr4418104746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása